bliv en del af nood.

nood. er et serviceminded, løsningsorienteret og dynamisk brandingbureau med praktisk og personlig erfaring fra ejendomsbranchen – både som ejendomsmæglere, projektudviklere og marketingfolk.
Vi er specialister i branding og markedsføring indenfor ejendomsbranchen.

Oprettet 30. juni 2021

Personlig assistent med et stærkt projektleder-gen

Vi søger en erfaren og dygtig PA til Founder og CEO Alexander Windig. Har du erfaringen, der skal til for at veksle mellem at projektlede et vækstende brandingbureau og supportere CEO med dit stærke overblik? Så vil vi gerne byde dig velkommen i vores sjove og passionerede team.

Som vores nye kollega får du ansvar for en masse forskellige opgaver inden for administration og projektledelse af mange typer kampagner.
Du vil være personlig assistent for vores CEO, som til daglig har brug for, at du griber boldene, og selvstændigt løber videre med dem. Du skal derfor være suveræn til at bevare det store overblik, og trives med træde til i kontakten med vores voksende kundeportefølje.

”Vi håber, at du har potentialet til at få endnu mere ansvar på sigt, og at du har lyst til at blive endnu dygtigere inden for dit fag.”

– Alexander Windig, CEO

Et unikt brandingbureau

nood. er et brandingbureau, der specialiserer sig i branding og markedsføring inden for primært den danske og skandinaviske ejendomsbranche. Du bliver en del af et energisk og ungdommeligt team med en høj volumen af opgaver, der besidder en ‘startup mentalitet’, selvom vi trækker på mange års erfaring.
Som noget helt nyt har nood. købt softwarevirksomheden Estatetool, der leverer software til ejendomsbranchen. Ambitionerne er tårnhøje, og vi har startet en omfattende rejse mod at blive den foretrukne leverandør til branchen. Derfor søger vi dig, der selvsikkert koordinerer arbejdsopgaverne, tager medansvar for at sætte hak på tjeklisten og sørger for, at den daglige drift glider glat.

 

”Vi håber, at du har potentialet til at få endnu mere ansvar på sigt, og at du har lyst til at blive endnu dygtigere inden for dit fag.”

– Alexander Windig, CEO

 

Hvem er du?

Du skal have masser af gåpåmod og elske at skabe struktur og overblik i en branche med mange berøringsflader. Da du får en nøglerolle, er det vigtigt, at du har minimum 5 års erfaring inden for kommercielle og organisatoriske udviklingsopgaver. Vi forventer også at:

  • Du er struktureret, men trives med omskiftelighed og nye processer
  • Du har stærke skriftlige kompetencer, også ved strategiske og faglige beskrivelser og både på dansk og engelsk
  • Du kan udarbejde strømlinede og skarpe præsentationer, og har kendskab til de bedste præsentationsværktøjer
  • Du har gode administrative gener, erfaring med Excel og lignende værktøjer, og har lyst til at lave et struktureret arbejde for at gennemføre og dokumentere nood.s administrative processer
  • Du har stærke kommunikative kompetencer, elsker at netværke og har erfaring med at udvikle kommunikationsstrategier og -planer

 

Personlige egenskaber:

  • Du er et udadvendt team-menneske med et højt energiniveau og godt humør
  • Du elsker struktur, tilstræber rettidig omhu og en høj seriøsitet i forhold til opgaverne
  • Du er selvkørende og ikke bange for at bevæge dig ind på nye områder
  • Du har lyst til at arbejde i en til tider skør atmosfære, hvor vi ikke tager os selv alt for højtideligt

 

Vi tilbyder:

  • En udfordrende hverdag med stor variation i opgaverne
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et spændende job i gode lokaler, centralt beliggende på Toldbodgade
  • Søde og imødekommende kolleger og en arbejdsplads med højt humør
  • Hyggelige sociale arrangementer som fredagsbar, team-middage, sommerfest mv.
  • Frokostordning
  • Løn efter kvalifikationer

 

Et digitalt funderet kontor med byens bedste udsigt

Du kan se frem til en varieret hverdag på vores kontor i hjertet af København, hvor du bliver en del af et energisk og humoristisk team – og får en fed udsigt til Københavns Havn! Vi arbejder med markedsføring og branding af alle opgaver inden for ejendomsbranchen, og vi arbejder med lige dele erfaring og passion. Vi er digitalt funderede, og bruger vores ekspertise, kreativitet og store mængde indsamlede data til at skabe resultater for vores kunder.

 

”Vi er 14 dygtige ildsjæle med hvert vores specialområde, og jeg er bestemt ikke den traditionelle chef, og skal ikke have en finger med i det hele. Jeg har tillid til, at mine medarbejdere og jargonen er meget fri. Der er højt til loftet, man kan få alt det ansvar, man kan bære og så skal det være sjovt at være på arbejde. Og det er det i høj grad også.”

– Alexander Windig, CEO


Yderligere oplysninger:

Kontakt venligst Founder & CEO Alexander Windig på 4215 5555 eller e-mail: alexander@nood.dk, for yderligere information om stillingen.

Send din ansøgning og CV til hello@nood.dk hurtigst muligt. Venligst skriv i emnefeltet, hvilken stilling du søger. Vi leder efter den helt rigtige kandidat, og indkalder løbende til samtaler, når vi mærker, at vi har et godt match.

Vi glæder os til at høre fra dig!